PizzaPoly

Правила та умови

Замовлення піци, інших страв, а також напоїв (далі Товару) через сайт pizzapoly.com.ua здійснюється на основі цих Правил. Роблячи замовлення, Клієнт приймає умови продажу, викладені нижче.

Умови продажу та інформація про товар, представлена ​​на даному сайті, не є публічною офертою.

Відносини Клієнт-Продавець формуються на підставі правил Законів України про роздрібну купівлю-продаж, закону України «Про захист прав споживачів» та інших правових актів, прийнятих відповідно до них.

Продавець має право вносити в дані Правила зміни, Клієнт зобов’язується самостійно відслідковувати всі нововведення.

Згода Клієнта з Умовами підтверджуються натисканням кнопки «Підтвердити замовлення» на останній стадії оформлення його на сайті.

Дія договору:

Договір купівлі-продажу вступає в дію з моменту:

  • Отримання грошової суми за оформлений Клієнтом Замовлення;
  • Оформлення Клієнтом Замовлення;
  • Передачі Товару Кур’єром доставки за вказаною адресою.

Договір роздрібної купівлі-продажу вважається укладеним у момент передачі замовленого Товару Клієнту.

Оформлення і терміни виконання Замовлення:

Замовлення на доставку приймаються щодня з 11:00 до 23:00.

Замовити Товар можна:

  • за телефонами: (050) 913-80-87, (063) 649-96-90, (067) 803-13-16;
    Диспетчери єдиної служби доставки оформлять замовлення і дадуть відповідь на всі питання по асортименту і умов доставки.
  • самовивозом.
  • на сайті pizzapoly.com.ua: Для цього на сайті з представленого асортименту вибирається необхідний Товар. Повний замовлення Клієнта формується в «Кошику» і надходить на обробку в єдину служби доставки, диспетчери якої обов’язково телефонують з Замовником і уточнюють правильність формування Замовлення і необхідні дані для доставки Товару: П.І.Б., адреса доставки (вулиця, будинок, номер квартири \ офісу, домофон), контактний телефон.

Всі представлені на сайті і в рекламних буклетах матеріали носять довідковий характер і можуть незначно відрізнятися від властивостей і характеристик реального товару. Властивості обраного товару Клієнту необхідно уточнювати у Продавця при оформленні Замовлення.

Замовлення доставляються з власної пекарні-піцерії, розташованій за адресою: м Вишневе, вул.Чорновола, 46-в.

Оплата здійснюється в гривнях.

У разі відсутності у Продавця обраного Клієнтом Товару, з причин, в тому числі не залежних від нього, продавець має право погодити заміну з Клієнтом.
Замовлені страви готуються тільки після прийому замовлення. Замовлення доставляється максимально швидко (більшість замовлень доставляється протягом години) або до узгодженого часу.

Продавець має право відмовити Клієнту в прийомі замовлення, повідомивши причину відмови.

Доставка здійснюється в межах Київської області (в радіусі 20 км від м Вишневе).

Продавець докладе всіх зусиль, щоб Товар був доставлений вчасно і без запізнень, проте можливі затримки доставки Товару через непередбачені обставини (форс-мажор).

Кур’єр очікує приймання замовлення за вказаною адресою не більше 15-20 хвилин, після чого він має право виїхати.

Щоб уникнути конфліктів про перенесення часу і адреси доставки Клієнт зобов’язаний повідомити диспетчерів по телефону.

Передача замовлення:

При передачі замовлення необхідно звірити комплектацію Замовлення і кожного Товару окремо.

У разі відсутності претензій з боку Клієнта за якістю Товару, їм проводиться оплата вартості Замовлення.

При псуванні Товару з вини Продавця, Клієнту відшкодовується вартість доставленого Замовлення пропорційно нанесеному збитку.

Доставка товару здійснюється особі, дані якого вказані в бланку замовлення.

Щоб уникнути шахрайства, Кур’єр право попросити документ, що засвідчує особу при передачі Товару Клієнту. Конфіденційність і захист персональних даних гарантується Продавцем.

Оплата товару:

  • Готівкою при отриманні замовлення
  • Прямий банківський переказ

Повернення товару:

Клієнт може відмовитися від зробленого нею замовлення в будь-який час до його одержання

Клієнт не може зробити відмову від Товару належної якості після його отримання.

Клієнт має право повернути Товар неналежної якості і зажадати його заміну або повернення сплаченої грошової суми за нього. Повернення грошової суми проводиться Клієнту протягом 3 робочих днів з моменту надходження письмової заяви від Клієнта.

Корисні поради:

Якщо у Вас є можливість зробити замовлення заздалегідь (хоча б за 2 години), скористайтеся нею, будь ласка. В цьому випадку ми доставимо Вам вибрані страви точно в строк незалежно від ситуації на дорогах міста.

Якщо оператор не зв’язався з Вами протягом 15 хвилин (це може статися через некоректного введення даних, збою в роботі інтернет провайдера і т.п.), зателефонуйте в службу підтримки за номерами (050) 913-80-87, (063) 649-96-90, (067) 803-13-16

Щоб доставка піци здійснювалася без затримок, постарайтеся в відведений для замовлення час не позичати вказаний в замовленні контактний телефон.

Ми будемо вдячні Вам за залишений відгук в розділі «ВІДГУКИ» на нашому сайті. Це допоможе нам безперервно покращувати якість наших страв і сервісу!